tirsdag 16. oktober 2012

Kuldekremmissbruk


EIN gong har eg kjøpt kuldekrem. Og det trenger eg tydlegvis ikkje å gjøre fleire gongar. Eg brukte det når ungane var heilt små og sov ute i kulden med gode babykinn som trengte litt beskyttelse for ikkje å bli raude. Men no synes eg det er klissete å bruke med hår og hue og sand og ymse andre ting som klistrar seg fast i seige kinn fulle av kuldekrem (som jo ikkje vil trekke skikkelig inn). Derfor driver eg no med kuldekremmissbruk på jobben, og ser ikkje klok ut på hendene med kvitt lag som berre ligger der. Men når eg lar det ligge ei stund å virke er huda ikkje lenger like tørr når eg vasker det av igjen. Så da er det kanskje ikkje missbruk likevel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...