torsdag 11. oktober 2012

Nespresso. Hjerte, hjerte!

Eg er meir eller mindre i førjulsstemning for tida; dette bilete blir berre JUL for meg:)
Eg kan ikkje lage hjerter med hjelp av tastaturet, slik eg ser mange andre kan. Nei, nei.
Vi elsker Nespresso-maskina vår. Virkelig! Vi drikker ikkje masse kaffe heile dagen, men vi tar ein espresso etter middag. I dag jobber eg overtid før eg skal hente gode venner på togstasjonen, så det blir verken middag eller espresso på meg.
Fantastisk kopp som eg fikk i morsdagspresang i fjord.
Men det blir grove vafler til kvelds:) Og masse kaffekos og gode samtaler heile helga!
GOD HELG!!

1 kommentar:

  1. Kan ikke lage hjerter jeg heller, går ikke på mac:)
    Men jeg kan lage <3, og det er akkurat det jeg tenker om vår Nespressomaskin også:) Jeg drikker mye kaffe og da kan jeg ikke ta alt fra maskinen - det blir litt heftig! Men en kopp på morgenen og en etter middag, det er så herlig:)

    Kos dere i helga,
    god klem:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...