onsdag 14. august 2013

Badetur - den siste i år?

Lita jente - mykje utstyr.
Vi var på badetur i ein av de siste dagane i sommarferien vår. Det har ikkje vore så mykje varmt vær i Bergen i sommar (seier de som har vore her), så vatnet var kaldt - men bade - DET skulle vi:)
Fine små føtter.
I dag er det igjen flott vær, men haustkulden har komt. Vi er nede i 8-9 grader om morgonen, men ungane tviholder på sommarrutinene og springer ut i bilen med berre joggesko på. Jakke er uaktuelt.
Etter den flotte (men også kalde og forblåste) turen over Vidden i går satt eg på jobb i dag og såg på finværet mens eg tenkte at i enkelte deler av landet burde vi få fri når det er så flott vær som det er i dag. Mykje vil ha meir!

Opera Bergen har de siste 13 åra hatt utandørs sommaropera. I år er det Puccini sin La Boheme som blir satt opp, og denne gongen er arenaen Markusplassen i Laksevåg bydel. Førestillinga begynner kl.21.30, rundt ein halvtime før eg vanlegvis legger meg, men ÅH kor eg gler meg! Heile kontoret skal gå saman, og vi har planlagt ull, tepper og sitteunderlag. Utandørs opera i Bergen midt i august - la oss vere realistiske! Men som sagt er været bra, og eg er sikker på at det blir ein fantastisk opplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...