tirsdag 20. august 2013

Mindfulness

I helga tente vi haustens første lys - kaldt og guffent ute. Varmt og koselig inne.
I haust har eg (saman med fysioterapauten eg gjekk til i vår) bestemt at eg skal bytte ut den eine (av to) spinningtimer med ein type yogatrening. Spinning er knallbra for mykje, men ikkje for nakke og skuldre. Eg prøver å fokusere på å holde nakken rett medan eg trenar, men likevel kjenner eg at eg er litt stiv dagen derpå. Kombinert med kontorjobb er ikkje det optimalt. Så derfor - i går - gjekk eg ikkje på yndlingsspinningstimen med yndlingsspinningsinstruktøren på sats. Eg gjekk på BodyBalance. Ein kombinasjon av tai chi, yoga og pilates. Roleg musikk, bare tær, levande lys og mykje pusting. Musklane fikk kjørt seg også - heile meg dirra på slutten! Coremusklane har fått kjørt seg! Dette er GOD trening! Samtidig gleder meg meg til joggetur på onsdag, eg saknar å få pulsen opp på desse timane. Men det er bra (for meg), eg blir heilt mjuk både i kropp og sinn etter ein slik time.

Føste gong eg var på yoga, hausten 2001 gjekk eg heim etterpå og SOV i 14 timar i strekk. Eg gjekk også på yoga da eg var heime i permisjon med storebror. Da var det mor-og-barn-yoga, så storebror var usedvanleg tøyleg som baby :) I timen i går likte eg best tai chi. Det er meditativt å gjøre det samme, sakte, igjen og igjen. Anbefalast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...