fredag 16. august 2013

Støvlevær

Lita jente i pappa sine støvler.



"Som om det er noko nytt" - men i dag regner det altså i Bergen by. Og, ja - det er lenge sida sist! Men det er 20 varmegrader da ;)

Arbeidsdagen vart kortare enn vanleg i dag sidane eg hadde eit offisielt oppdrag som ektemake kl.14.00. Mannen har hatt sise dag på gammal jobb, noko som vart markert med kake, blomar og taler. Sidan bedrifta sa opp 6 ansatte på ein gong er ikkje han den første som går, og de andre hadde hatt med seg konene sine. Derfor gjekk eg på jobb i dag i støvler, og med høge hæler i ein pose. Nummeret før eg hadde ein liten pin på kjolen min med "I'm proud of my housband" eller noko slikt. Neida. Joda. Det var trist å sei ha det til arbeidskameratane hans; det er ei bedrift med 32 stand-upkomikere - eg har ledd meg igjennom mange gode kvelder saman med de. Den nye jobben har litt å leve opp til!

Helg - håper din blir god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...