mandag 27. november 2017

Etter tåka

Seinhaustes og på vintertid er det viktig å prøve å få mest mogleg utav de lyse timane vi har! Lettaste er det i helgene - sidan det er mørkt idet ein kjem heim i vekene. Ein søndags førmiddag i oktober tok eg ein tur opp på Lyderhorn. Først i opplett og glimt av sol, så i tjukk tåke.
På toppen tok eg bilete mot byn sidan det var litt lettare der. Da eg snudde meg mot vest hadde tåka letna, og den forsvant medan eg såg på - det er så stilig! Plutselig dukker både hus og hav og fjell opp! Digger det! Dårleg vær er ganske så kult det også! Enkelte dagar er følelsen av regn i ansiktet etter å ha sitte foran PC'en i ein heil arbeidsdag noko av det beste som er!
På veg ned gjekk det like fort tilbake til tjukk tåke igjen, så eg trur eg var heldig som var på toppen de få minuttene det plutselig var klart! Flaks, flaks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...