onsdag 29. november 2017

Oslo og sol i 24 timer

Med ny jobbkvardag følger det med mange endringar. Nokon gode og nokon dårlege. Men noko av det gode er oppmuntringa om å komme seg ut av byen for å få ny kunnskap, knytte samarbeidsband og bli inspirert. Derfor var eg i Oslo i det som eigentlig kun skulle vere ein dag, men eg bestemte meg for å slå to fluer i ein smekk og reiste etter jobb dagen før konferansen for å besøke ei venninne som bur der.
Eg trudde eg var lur og valgte vindusete for å sjå sola når vi kom over skyene. Men eg var ikkje så veldig lur likevel. Eg burde tatt andre sida. Den som er mot sør.
Her er morgonutsikt frå leiligheta. Synas ikkje det er så fint på bilete som i virkeligheta, for her ser ein Oslo by så langt auget kan sjå. For ei utsikt altså! Også befolkningstetthet - der krana står skal det komme ei blokk. Arealeffektivitet. Det er stort i Bergen også.
Konferansen eg var på var gull - og dagen gjekk kjempefort! Her prøver eg å ta bilete av sola igjen - hahaha - den er jo så eksotisk for tida!

Flytoget gav solnedgangsutsikt. Her var jo klokka kun 15-noko; så det er om å gjøre å nyte lyset medan ein kan!

Heimover var det mørkt. På dette tidspunktet ville eg berre komme meg heim. Sol eller ikkje. Mannen var på jobb i Sverige, og heime venta det unger, lekser, kveldsmat og nisteboksar, lesing og kosing. Det var godt å leggje seg den kvelden for å seie det sånn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...