mandag 3. september 2012

Mikkelparken

Sommarbileter frå Hardanger er på sin plass no som det har blitt september - og haust! Sjølv om eg storkosar meg med teppe, strikketøy og stearinlys er det godt å tenkje på gode sommardagar!
Mikkelparken er liten, og akkurat stor nok for ein dag. Vi var der i fjord også, så Talel hadde forventningar - nokon vart innfridde og andre ikkje. Andetrøbåtane tok vi i fjord også:) Og i år kunne vi ha ei lillesøster med i båten også!
Etter at vi besøkte Hunderfossen i sommar er ungane meir opptatt av troll; her fikk Talel og Maja utforske nokon små eksemplarar av typen medan de andre voksne (og barn) var på butikken og kjøpte is.
Her passar det å skyte inn at eg er 1/4 hardangerværing (harding? hardangaring?)!
Far og son.

I går var det Knarvikmila for alle pengane. Mannen og ungane gjekk ei naturløype, og eg sprang 5 km. Vanlegvis bruker eg mellom 25 og 30 minutter på 5 km, og i går brukte eg 35(!), så det var ei tung økt! Lite mat og høg luftfuktighet får skulda, men enkelte dagar er ein berre ikkje like spretten. Jaja og neinei. Det var kjipt at det gjekk så treigt når det var løp og greier, men shit au. No har eg jogga i over eit halvt år og er litt lei av å springe rundt - så eg held på å skjekke ut treningssenter i nærleiken for eit litt meir variert treningstilbod. Eg liker at det er litt komfortabelt også, og no (med klagete stemme) synes eg det begynner å bli litt kaldt ute. Og mens eg er i klagehjørnet; ein går ikkje innom tax free når ein reiser med privatfly. Så det vart ingen parafyme på meg etter at mannen var i Danmark sist veke. Da vart det plutseleg ikkje like interessant å fly med privatfly lengre...

:)

I kveld skal eg og mannen på kino; Kon Tiki! Hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...