fredag 24. mai 2013

Helg og 4-fjellstur

Endelig er det helg igjen! Sjølv om dette også har vore ei 4-dagarsveke har den vore meir enn nok! Pollen gjer meg trøtt og utslitt - eg HÅPAR det snart gjer seg!
Mannen har hatt travle dagar på jobb kombinert med lillesøster sin nattevandring (som ikkje vekkjer meg sidan eg meir eller mindre er i koma etter allergipillane som by the way kun verkar søvndryssande) og var i går meir enn klar for nokre dagar fri.
I dag har vi "jobbemenn" i huset, så morgonrutinene vart tatt med besøk og høfleg morgonprat frå kl.07.00. Hygglege karar som skal ha kr.25.000,- for å innstallere vifte i grunnen under huset vårt som skal dra ut radongassen som siger opp i rommene vi oppholder oss i.
På søndag skal eg og mannen opp i gryotta for å komme oss opp på fjellet. Ulrikken, Fløyenfjellet, Rundemannen og Sandviksfjellet - here we come! Heime kosar ungane seg med svigermor - så vi kjem heim til ferdig middag - luksus! Eg håpar bjørka er ferdig å forurense lufta, eventuelt at det ikkje er noko pollen over tregrensa. We'll see. Mannen er meir opptatt av moglege gnagsår. Det er meldt sol og opphold - eg er sikker på at det blir ein fantastisk tur!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...