søndag 28. juli 2013

Iste

1. Kok opp vatn.
Iste - nam! Eg leitar alltid etter den perfekte isteen til sommarvarmen. (eg foretrekker eigentlig vatn, så kvifor leitar eg etter god iste?)
Denne isteen er årets; med smak av eple. Fancy, og ganske så god. Til og med storebror likte denne.
2. Hell i ønska mengde te. La det trekke i ti minutter.
Det føles som ein heildagsjobb å lage eigen iste. Det tar LANG tid å avkjøle ein liter kokande vatn.
3. Hell i karaffel og vent i minst ti timar før det er blitt kaldt. Drikk vatn medan du venter.
Denne vannkaffelen frå Eva Solo har vi hatt i åresvis - og den held alt kaldt. Den tar også ein evighet på å gjøre innholdet kaldt; trekket held liksom på varmen også. Eg zippar opp og ned, men treigt går det.
Så der var det. Oppskrift på iste. Eg bruker ingen sukker i. Også veit eg ikkje kor stor mengde karbohydrater det er i isteen; noko som førte til at svigerinna mi (på lowcarb-diett) ikkje såg seg råd til å smake. Men eg liker den - også liker eg den nye blåblomstrete duken vår :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har laga iste av vanlig te et par ganger uten særlig hell, finnes det egne blandinger til slikt også altså? Iste med eple hørtes forresten veldig friskt og godt ut, hvilket merke har teen?

    Håper dere har gode sommerdager,
    klem:)

    SvarSlett
  2. Eg har også prøvd å lage iste av vanleg te, og det blir liksom ikkje heilt riktig smak! Eg viste ikkje at det fantes te til iste, men det gjør det vist:-) Du finner denne her http://cemo.no/te/duggfrisk-iste-fruktblanding

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...