fredag 29. november 2013

Regnspel

Heime hos mine foreldre har vi eit Bamse - verdens sterkaste bjørn - spel der ein pusler spelebrettet før ein begynner å spele. Alle brikkene passar på alle, så her kan ein lage mange ulike brett. Storebror elsker det spelet (det gjorde eg også når eg var barn - kven gjør vel ikkje det?!), så vi har sett etter liknande spel med pusling. Winnie the Pooh sitt Regnspel er det nærmaste vi har komt, men det fenger liksom ikkje like mykje. Kanskje fordi ein her må pusle brettet korrekt kvar gong? Da er ikkje puslinga ein del av spelet, men meir som ein forbredelse.
Vi skal hoppe i søledammer, samle regndråper og sol - og håpe at sola ikkje tørker ut regnet. Her er det om å gjere å ha flest vanndråpar. Spelet er fort gjort, solid i tjukk tre og enkelt og greit. Og eg taper ALLTID! Det er ikkje tipp-topp (eller fem-på-topp), men vi speler det innimellom. Gjerne når lillesøster er opptatt med noko anna - det blir fort litt rot i regnværet med ho i nærleiken "Jeg ÆLSKÆR SOL!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...