lørdag 14. desember 2013

Kva lillesøster gjør når vi trur ho sover

KVA ER DET SOM HAR SKJEDD??!
Lillesøster jobber med søvnrutinene sine (we wish!) - og det er ein del aktivitet på rommet hennes når vi trur ho sover. Her ein morgon såg eg masse kvit, gammal bomul i senga hennes. Og der låg den! Dukka eg møysommleg strikka som 8-åring! Eg hugsa at eg skifta farge, eg hugsa den laaaaange buksa, stappinga og syinga! Dette var mykje jobb, så eg vart veldig glad i dukka også. Eg meiner eg kalla den for May Britt Andersen, men eg er ikkje sikker...
Stakkars!
Eg liker å kaste ting, så eg skal innrømme at eg stod med den halvtomme strikkedukka og bomullen med døra til søppelspannet på vid vegg. Skal eg berre kaste det? Har det verkeleg verdi for meg? Svaret vart faktisk ja, så eg fann nål og tråd. Etappa inn den halvharde bomullen som eg sist stappa inn seint på 80-talet og sydde igjen med kontrastfarge. Her skal utviklingen synast!

Også skulle eg ta bilete da. Av det ferdige produktet. Mannen kom og styla det til meg med saks, tråd og når. May Britt fikk også nokre nye striper i håret - lillesøster hadde dratt av ho litt hår, så ho hadde miste ein del fylde kan du seie.

Verden er igjen i vater, og May Britt har flytta inn i ei kasse på loftet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...