fredag 27. desember 2013

Mariusvest

Gåve til ein kjekkas!
Eg har alltid vore glad i Mariusmønsteret! I fjord strikka eg Mariuskjole til lillesøster, og eg var så heldig at svigerinna mi strikka Mariusgensar til meg. Ho strikka også Mariusdukketeppe til lillesøster, og i haust strikka eg Mariusvest til yngste son til broren min. Denne var enkel som startprosjekt på Mariusmønster - lite mønster, men nok til at ein kjenner det igjen. Også sjølvsagt de rette Mariusfargane da!
Denne fikk mitt yngste tantebarn til eittårsdagen. Den passar nok ikkje lenge, det gjør aldri klær til småttingar - men det var eit kosleg prosjekt å dille med medan eg lurte på om eg kanskje skulle prøve meg på noko til meg sjølv ein gong? Vi får sjå :)

Oppskrifta fann eg her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...