onsdag 26. februar 2014

Vår i lufta!

I går var det 12 (!!!) deilige varmegrader i byen mellom de 7 fjell! Derfor booka eg meg av spinningtime på sats til fordel for å ta meg ÅRETS FØRSTE JOGGETUR UTE! Var det fantastisk? JA! Var det slitsomt? JA! Jogga eg for tett opp til middag slik at den nesten kom i retur? JA! Tok eg bilete for å skryte på facebook? JA!
Vår, vår, vår! Kom, kom, kom!
I dag nyter eg god gangsperre i lår, mage og nedre rygg! Elsker at jogging bruker andre muskler enn de eg bruker når eg hopper og gjør andre unyttige ting på ein stad inne på sats! No må eg kjøpe meg nye joggesko - de eg har brukt de siste to åra er nok klare for utskifting, og få støypt meg propper som ikkje detter utav øyrene når eg blir svett. Kun 187 dager til eg skal delta på halvmaraton. Game on!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...