fredag 9. mai 2014

Helt om natta, helt om dagen


I dag var det trøtte tryner i alle senger.

Lillesøster og storebror var hight på livet i går - slett ikkje trøtte. De leika stille på rommene sine, men eg trur klokka var langt over 21 før det endelig vart stille.

Sjølv satt eg oppe for å passe på at Noreg gjekk vidare i København. Få dagar etter at Carl Espen vann den norske finalen gjekk eg forbi han i byn. "Kvar har eg sett han før? Det er noko kjent med de augene og det blikket" Eg hadde gått forbi han før eg kom på kven det var, så det var den sjansen for ein god selfie med ein flink songar! Men altså - sidan eg har SETT HAN I LEVANDE LIVE heiar eg litt ekstra på han. Songen er jo grådig fin også, i alle fall det første minuttet!

Mannen skal om nøyaktig ei veke levere inn hovedprosjektet som er avsluttninga på tre år med etterutdanning. Gruppa ligger godt ann (eg har lest heile oppgåva og den er bra!), men det er mykje ekstra arbeid for han og han sitter både på ettermiddag og langt utover kvelden. Han har ikkje vore i seng før midnatt på fleire veker. Da blir ein trøtt neste morgon kl.06:00.


Vi kom oss opp i dag. Vi gjorde det. Vi utførte jobbane våre upåklagleg (leser sjefen min denne bloggen?) (eg har i alle fall fått gjort mykje i dag) og ungane leika som berre det i barnehagen. No er det helg på 2 av 4. I morgon må eg jobbe litt, men tar med meg storebror. Lillesøster skal på venninnebesøk og mannen skal jobbe med prosjektgruppa si.

Men om ei veke - da er det andre boller! ;)

1 kommentar:

  1. Det blir magre dager av korte netter...
    Ønsker lykke til, til mannen og god dag på jobben til deg og storebror (og fin dag til lillesøster og selvfølgelig:), og så er det bare ei uke til neste helg. Og da er det jammen 17. mai:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...