onsdag 18. juni 2014

Graduation og løpeteknikk

I dag venter ein innhaldsrik ettermiddag! Det er sommaravsluttning i barnehagen, og storebror som er inne i sin tredje siste veke i barnehagen nokon sinne blir heidra ved å få sitte på kongestol og få utdelt minnebok frå årene i barnehagen. De er flinke i barnehagen og har fleire tradisjonar med de eldste, som det sjølvsagt er stas å få vere ein del av når ein sjølv endelig snart er skulebarn!

Storebror og mormor, som er på besøk frå Florø for å sjå eldste barnebarnet sin "graduation" i barnehagen, lagde i går ei deilig gulrotkake som skal stå på kakebordet i ettermiddag. Nammis!

Etter pølser og kaker blir det andre boller! Eg meldte meg for ei stund sidan på eit kurs i løpeteknikk som skal vere i kveld. Eg prøver å tenkje teknikk når eg joggar, og synas det er superviktig å gjøre ting skikkelig! Det siste eg vil med denne treninga er jo å bli skada! På kurset får vi også personleg tilbakemelding på teknikken, så det ser eg veldig fram til.

Og litt jogging etter festivitas er jo på sin plass :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...