torsdag 12. juni 2014

Ut på tur - 71 grader nord-stil!

I dag har storebror brukt delar av barnehagedagen til å klatre opp de 908 trappetrinnene som utgjør Stoltzekleiven opp mot Sandviksfjellet. Saman med de eldste ungane i denne barnehagekjeden har han trossa regn i mengder, og komt seg både opp og ned. På toppen vart de møtt av leiaren av barnehagen, som venta med varme fiskekaker - det var stas!

Eg kan ikkje vere dårlegare eg - og denne veka seier treninsopplegget mitt at eg skal bytte ut joggetreninga med alternativ trening i ein time. Derfor skal eg i ettermiddag sykle til nærmaste byfjell, gå opp og ned den brattaste vegen, og sykle heim. Det vil ta meg rundt ein time, og eg kjem til å bli ganske så sliten! Tur med ulike framkomstmiddel, hjul og føtter, er jo klassisk 71 grader nord! No er det absolutt lightversjonen eg køyrer da, men med regn i tillegg er eg i alle fall i nærleiken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...