lørdag 5. juli 2014

Galdhøpiggen!



Sidan dette er eit forhandsskrive innlegg har eg ingenting å vise til, meir enn dette biletet som er lånt frå wikipedia:

I dag casher mamma og pappa inn julegåven sin frå meg: tur opp Galdhøpiggen! Eg er sjølvsagt med - dette er ein tur eg har hatt lyst til å ta lenge! Vi har sove på Juvasshytta til i dag, og skal gå over Styggebreen og opp på toppen av Noregs høgaste fjell, 2469 moh.

No som eg sitter her og skriver - nokre dagar før dagen; ÅH KOR EG GLER MEG!!!!!!! Vi er vekke på ferie heile veka, så det er kun forhandsskrivne innlegg no - fram til eg får nett igjen og kan vise bileter. Men altså i dag - Galdhøpiggen!! :D :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...