fredag 3. oktober 2014

Takk for no joggesko!

Etter oppfølgingstime hos kiropraktor i går fikk eg endelig grønt lys for å trene FORSIKTIG! (kva no enn det betyr!) Eg har den siste veka sikla etter joggarar og tenkt at eg snart er der ute og joggar eg også.

Men hausten har komt, og det er ikkje kjekt å jogge i sidelengs regn og åtte grader. Og skal eg høyre på kva kroppen seier, så er det ikkje "enda fleire kilometer på asfalt takk".
Det er berre å flikke fram visakortet og ta turen på sats igjen. Med ein pause på 6 månader har eg spart 3000 kr! Nesten at er gått ut igjen til kiropraktor, men ein må jo gje og ta litt. No har eg hatt treningsfri lenge nok! På måndag er det spinning, og vi køyrer på med 75 minutter! Forsiktig trening? I alle fall alternativt og ikkje like belastande for leddene!

Ha ei riktig fin og avslappande helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...