lørdag 29. november 2014

Juicing

Kvar helg juicer eg til lunch. Også har eg blitt så glad i å ha ingefær oppi, noko som betyr at eg og lillesøster drikker den, medan mannen kanskje shotter innpå eit lite glass for syns skuld medan han knurrer "kva ER den smaken?"

Haha :)

Sist helg ville eg prøve noko litt nytt fordi vi 1) hadde litt ymse frukt og grønt som snart gjekk ut på "dato" og 2) eg ville lage noko som mannen faktisk likte.
Han er jo ikkje der når eg juicer, så eg sa at det var ananas-, eple- og klementinjuice.
Det var også ingefær oppi, men mindre enn eg vanlegvis bruker. Også ein god haug med jern, også kalla spinat. Dette er good stuff i forkjølelsessesongen!
"Jamen kvifor er den så grøn da?"
"Det er berre eplet. Smak!"
"Mmm - joda, det var godt det."
"Det grønne er spinat"
"Åjavelja. Du klarte ikkje å la vere å putte noko rart oppi."

Storebror? Han seier systematisk nei, takk når eg spør om han vil ha. Ein gong skal han få lage. Da blir det nok eple og jordbær kjenner eg guten rett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...