fredag 23. januar 2015

#sushifredag

I desember var eg så heldig at eg vant ein konkurranse hos Spesiellinor og fikk tilsendt eit sushikit frå Godfisk! I haust var vi med på Godfisk sin #3 x fisk (aner eg ein hæsjtærfasinasjon hos Godfisk?), og da fikk vi mellom anna barnespisepinner som vi bruker titt og ofte. Gøy! I pakken eg fikk i denne omgang var det ei t-skjorte, oppskriftshefte, spisepinner, handleliste og rullematte.
Sidan det var rullematte i pakken ville eg lage Maki Sushi - altså desse rullane som alle sikkert har sett. Vi kjøpte inn sushiris, sylta ingefær, nori og salmalaks. Let the party begin!
Sushirisen vart akkurat som den skulle, klissete :) Etter tips om å dyppe hendene i eddikvatn før ein tok i risen var det ingen problem å fordele den utover sjøgrasarket (nori). Eg hadde også på rå laks, agurk og mango før eg brukte matta til å rulle det heile saman til ei slags pølse.
Lett!
Alle som har laga kanelbollar får til dette! No skar eg opp i cm-store bitar og la på fat. Sidan vi kun var to lagde eg kun fire slike - det holdt i massevis!
Til sushien hadde vi sweet chillisaus og soyasaus som vi dyppa i. I tillegg hadde vi sylta ingefær, som eigentlig er for å nøytralisere smaken i munnen mellom ulik sushi - og derfor heilt overflødig i denne samanhengen - MEN eg er så glad i det, så det var godt uansett! Eg har spist litt sushi tidlegare, og synas det blir mykje ris og lite anna, men ok godt. Mannen hadde ikkje smakt det før, men likte det ok han også :)

Det er i alle fall kjempelett å lage eigen sushi - og skikkelig gøy med noko anna til laurdagskosen foran TV etter at ungane er i seng! Tidlegare har eg også laga ferske vårrullar, men det tok eg ikkje bilete av. Det også var gøy å lage. Og ikkje minst er dette enormt mykje sunnare enn det meste av anna "kosemat" som ein gjerne lagar seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...