tirsdag 14. juli 2015

Klippe sa kjerringa

Det går nesten frå ein dag til den neste. Frå dagen der eg synas at det lange håret er heilt i orden, til eg kjenner at NO MÅ DET VEKK!
Halvhjerta Elsaflette
Med nokre små hint av really-bad-hair-day, så er eg der. Det er da eg ringer til frisøren og ber om tidlegst mogleg time! "Eg har langt hår, og eg vil ha det kort!" Denne dagen kom i vår, men sidan vi skulle i bryllup i juni venta eg. Vi skal i eit anna bryllup i august, men eg orka berre ikkje å ha langt hår heile sommaren, så da får det berre vere. På bryllupet i juni hadde eg donut; klassisk og fint. I august får eg vere sommarleg på håret istadenfor!
Plutseleg fikk eg masse hår!
Eg har ein fast frisør (om ein kan kalle det for det når ein klipper seg kvart skuddår), og da eg satte meg ned i stolen kom eg på at ho var gravid sist eg var der. "Korleis går det med babyen din?" "??? Denne? Det går fint, men eg har fått ein til sidan du var her sist. Han som eg fikk da er tre år. Også har eg fått ei som no er 10 mnd." Da er det lenge sidan sist klipp altså!
Titt-titt!
No nyter eg kort hår! Synas ikkje de kvite hårstråa viser så godt no som eg ikkje har det i strikk heile tida - vinn-vinn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...