lørdag 31. oktober 2015

Heimelaga og superenkel halloweenpynt

Lillesøster lider for tida av ein mild form for separasjonsangst. Når eg eller mannen skal utav huset utan ho blir ho kjempelei seg og klynger seg til oss medan ho griner "NEEEEIIII! JEG VIL VÆRE MED!". Det henger utan unntak saman med om ho har noko å gjøre når vi skal ut, altså vil ho vere med hvis ho kjedar seg, så vi tar det ikkje så veldig tungt. Men denne veka skulle mannen og storebror ut ein tur, og eg avleda ho (i yttergangen medan ho skreik "TA MEG MED!") med lovnad om at vi skulle lage noko Halloweenpynt. Eg var ganske sjuk, men hadde tatt noko paracet slik at ettermiddagen skulle bli så bra som mogleg. Ja, ho ville lage Halloweenpynt, så de 13 trappetrinnene vi har opp frå yttergangen vart brukt flittig - her måtte eg dra noko utav ermet!
Så - fram med orange papir, tusj og saks! Eg teikna gresskar til oss, vi fargela inni og klipte ut. Dette tok oss faktisk 30 minutter!

Etterpå hang vi de opp på døra inn til rommet hennes, så no har ho Hallweenpynta rom! Veldig enkelt og gøy! Og fungerte supert som avledningsmanøver!
Storebror kom heim frå skulen denne veka med dette flotte edderkoppnettet:
Her har de rett og slett klipt ut midten av ein papptallerken, laga hol langs sida og tredd gjennom husholdningstråd. Ein edderkopp og eit insekt er klipt ut og festa fast i nettet:
Så enkelt og så genialt! Heimelaga Halloweenpynt er gøy! I dag er sjølve dagen, og når mørket kjem i kveld skal ungane ut på Knask eller knep for første gong! Spanande!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...