onsdag 21. oktober 2015

Speiderskade


I går var storebror uheldig og skar seg skikkelig med speiderkniven sin - noko som resulterte i ein tur på legevakta. Der var heldigvis fastlegen min på vakt, så storebror fikk kongleg behandling - sprøyte, 5-6 sting og bandasje. Da eg henta storebror og mannen etterpå var storebror så utruleg stolt, for legen hadde sagt at han var tøffare enn 10-åringane som måtte sy - og at han var ein skikkelig vikinggut! Dette gjekk rett heim, og guten svevde!

Han fikk ein paracet før han la seg i går kveld, og har sove godt i natt. Legen sa at han kunne holde handa høgt om det vart vondt, så vi tulla med at læraren kom til å tru at han hadde noko å seie heile tida i dag - med handa i været! Han er på skulen som vanleg, men må vere inne i friminuttene sidan det er storm og regn i dag. Bandasjen skal ikkje bli våt på tre dagar, og om halvanna veke skal vi til legen igjen og ta stingene.

I dag tidleg sa eg til lillesøster at ho hadde den tøffaste storebroren i verden. Da svarte han at "Nei, jeg eg ikke den tøffeste i verden. Jeg har hørt om en som ble påkjørt av en bil slik at han knakk hodet OG overlevde! Da er man tøff!". Jaja, eg synas no likevel storebror er ein tøffing! Dette er andre speiderknivskade - så eg håper han lærer også! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...