lørdag 19. desember 2015

Roleg laurdag

Etter julebordet i går er det på plass med ein roleg laurdag i dag. I alle fall for meg. Storebror skal i bursdagsfeiring og mannen skal handle de siste julegåvene. Eg skal ligge på sofaen å lese i denne:
Her er mellom anna Dickens "En julefortelling". Den har eg aldri lest før, så den tenkjer eg er bra i dag. Etterkvart må boka og sofaen vike og byttast ut med ein anna sofa. Det er ikkje heilt ok å legge seg nedpå når ein er middagsgjest, så eg skal ikkje det. Det blir fint å bryte litt opp også vel eg å tru. Kjekt å få servert middag, kjekt å prate med flotte folk. Bra laurdag! Berre litt treig i startfasen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...