lørdag 20. august 2016

Kongsberg


Eit siste sommarferietur 2016-innlegg! Etter ein rask tur innom Oslo på veg frå Karlstad kom vi omsider fram til gode venner i Kongsberg litt for seint på kvelden! I alle fall når det er fire unger som endelig får sjå kvarandre også rett etterpå gå og leggje seg!
Vi hadde to heile dagar i Kongsberg, og det var deilig sommarvær og varme! Vi gjorde ikkja anna enn å bade, prate, leike og spise mat. Helst ute! Her er vi på Saggrendadammen og sjekker ut fasilitetene! Herleg altså!
Vennane våre bur litt utanfor byn - så vi følte at vi var på bydeferie! Særleg var det massevis av insekter der! Fult av gresshoppere! Her har storebror fanga ein som han lot spasere rundt på arm og skulder. Akkurat da eg skulle ta bilete landa det ei flue der også - flaks!
Vi hadde sjølvsag med gåver frå det store utland. Lag-ditt-eige-snopesmykke! Megagøy! Eg angra på at eg ikkje kjøpte fleire av desse! De fant eg på ein av de store snopebutikkane vi var innom på grensa.
På kvelden satt eg og venninna mi her og drakk vin - det er balsam med timesvis med venninneprat! Vi hadde nydlege dagar i Kongsberg før vi brukte ein heil dag på å komme oss heim igjen! Da vi kom til Hardanger med sine fjorder og fjell utbraut lillesøster "Jippi! Vi er i Norge igjen!" Hihi, godt på ferie - best heime på vestlandet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...