lørdag 17. desember 2016

Arsenikktårnet

Tidlegare i år las eg Anne B.Ragde si bok "Jeg har et teppe i tusen farger" og vart bestemt på at eg skulle lese Arsenikktårnet av samme forfatter sidan den boka vart referert til så mange gonger igjennom boka. Da eg snakka med mamma ikkje lenge etter at eg hadde lest den ut sa ho at den boka hadde ho i sine bokhyller; så den kunne eg låne der.
Da eg var i Florø i haustferien lånte eg med meg mellom anna denne heim igjen. Her om dagen var eg klar for å lese den, og da eg slo opp på første side så stod det at den boka - ja, den tilhørte meg! Hahaha! Da har eg altså les den før og synas at den har vore så god at eg har lånt den til mamma. No er den heime igjen, og eg har lest den på nytt. Ikkje det at eg kan hugse noko frå den altså! Men eg likte den så godt. Den er så trist. Huff altså!

Kva er det med denne hausten? Eg synas eg berre har lest triste bøker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...