lørdag 18. februar 2017

Morgontur på Lyderhorn

Ein iskald morgon med minus 6 grader satt eg i bilen på veg til eit veldig tidleg møte i byn. Da eg kom fram viste det seg at det møtet ikkje vart noko av, og da satt eg plutselig der med litt ledig tid. Og klokka var 08.05.

Inni bilen var det varmt og fint, og eg såg jo at de som var ute gjekk krokrygga med masse klær på seg. Men da eg svingte oppå Puddefjordsbrua møtte sola meg midt imot, og da bestemte eg meg! Eg skal på morgontur!
Morgonstemning i Bergen Vest
Eg ombestemte meg nesten da eg såg Lyderhorn flekka med snø, men valgte å begynne å gå - og samtidig gje meg sjølv lov til å snu om det vart for glatt eller for kaldt.
Eg gjekk opp frå Kjøkkelvik. Her er det under 1 km frå start til topp, så det er veldig bratt og effektivt. Rundt halvvegs, før fjellklatringsdelen, kom sola! Oh hilldrane du!!
I love you!
Eg begynte å tvile igjen når eg skulle starte på fjelldelen. Der går eg kun på bart fjell. Men det var tørt og fint, og eg kunne lett sjå der det var vått og klink is. Eg møtte ein senior som var på veg ned, og han sa "finare vinterdag finnast ikkje", og da skjønte eg jo kor heldig eg var som fikk gå på fjelltur midt i veka. Eg og de spreke seniorane! Eg kan ikkje vere dårlegare!
På toppen var det vindstille og herleg! Iskaldt - ja - men nydleg! Eg skriev meg inni boka som ligger der. Det bruker eg ikkje å gjøre, men sidan eg no var der så tidleg - men ikkje først! Langt frå først! Men 09:24 var eg der. Det er ein bra dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...