mandag 29. januar 2018

Strikkesokker

Etter åresvis med lite eller ingenting på babyfronten ligger det per i dag 4 små i mager rundt omkring som vi gler oss til å helse på! Tre nye familiemedlemmer og ein av bestekameratane til storebror som omsider skal bli storebror han også.
Derfor strikker eg litt. Desse sokkane har eg masseprodusert sidan eg fant oppskrifta for 8-10 år sidan. De er så gode på og henger skikkelig fast uansett kor mykje babyen sparker! Og de er mjuke rundt foten - det er minst like viktig! Desse blir sendt til Florø der ein liten tremenning nettopp har komt til verda.
De to andre kjem i mai, også kjem det ein rundt lillesøster sin 8-årsdag i juli - så eg har god tid på meg til å knote saman fleire ting!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...