tirsdag 18. september 2012

Ålesund


Da eg var i Ålesund på regionskonferanse sist veke var eg KNALLHELDIG og fikk eit stort dobbeltrom med to TV, stue, møtebord...

... små hotellflasker på badet, og vinglass (sjølvsagt?)...
...og ei deilig seng med morgonkåpe og tøfler.
Men, som det ofte er, var eg knapt nok på rommet. Da vi hadde halvanna time utan program gjekk vi ut for å beundre Jungendbyen. Her er Ålesund kirke, bygd på grunnen der den gamle kyrkja låg før bybrannen i januar 1904.
Flott kyrkje i stein!
Brosundet, eller det som originalt hette Ålesundet. Vi var så heldige å få ei førelesning om byhistoria medan vi var der; med vekt på bybrannen. Akkurat no ligger alt ganske langt framme i pannebrasken, han som fortalte og viste bileter var kjempeflink! Viste du foresten av de som busatte seg i Ålesund på midten av 1800-talet var bergensere som ikkje klarte å etablere bedrifter i Bergen? Artig! Bak på dette biletet kan ein sjå Fjellstua. Herfrå er det fantastisk utsikt over byen! Neste gong eg er i Ålesund skal eg ta turen opp trappene og nyte utsikta! Eg er så heldig at eg har familie der, så eg håpar det ikkje blir så lenge til neste gong. Faktisk skal mannen min opp i morgon, men han skal rett ned igjen samme dag, så det blir ikkje noko Fjellstuevandring på han heller.
Jungendsenteret, og litt Parisiske vibbar i lykta vil venstre. Eg har eit tilnærma likt bilete frå Paris, men med ei anna bygning bak sjølvsagt:)

Ålesund er ein flott by, også i sidelengs regn slik det var sist onsdag. På torsdag rakk eg å treffe halve familien min før eg tok kveldsflyet heim til Bergen. Kjekke og inspirerande dagar!!

2 kommentarer:

  1. Det er så kjekt å se byen gjennom noen andre sine øyne:)
    Fine bilder, og så lurer jeg litt på hvilket hotell du bodde på?
    Været kunne helt klart vært bedre forige onsdag men sånn er det - man får ikke gjort noe med det;)

    SvarSlett
  2. Været kunne heilt klart ha vore betre, men Ålesund var flott i regn også:) Eg låg på Quality Hotel Waterfront - veldig flott og nydeleg mat!

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...