mandag 10. september 2012

UFO


UFerdige Objekter - eit skjørt til meg - strikka på pinne 2.5 med tynt garn - HJELPES!!! Det er derfor det er det det er, og har ligge som ei vondt tann nederst i strikkeskuffa i eit år vil eg tru. Eg liker å fullføre det eg har starta på, og i "spare-penger-til-nytt-bad-ånd" er det smartare å fullføre det ein har framfor å kjøpe nytt garn til nye prosjekter. Derfor strikker eg no på skjørt til me, myself and I. I helga har eg gått over til 3.5 pinne (i tråd med oppskrifta, ein strikkar frå livet og ned), men garnet er framleis tynt, og det er 4v og 1r, skikkelig bale med andre ord. Og snart er eg på 12 cm, og da skal eg begynne å AUKE - grøss!

Så det er det eg bruker kveldane mine på. Medan mannen studerer og ungane sover. Det er offisielt haust!

1 kommentar:

  1. Jeg har hett et par slike "evighetsprosjekt" jeg også, men jeg må innrømme at jeg rekker opp igjen og finner på noe annet med større pinner i stedet;)

    Fin kveld til deg,
    og god klem:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...