mandag 23. september 2013

Byggingsarbeid bak huset

Fin unge, fin pus og stygg mur.
Naboane var ikkje så treige som eg hadde håpa, så ein dag for nokre veker sidan vart det satt opp ein grusom stygg mur mellom husene våre. Hagen er alt delt mellom oss takket vere ein hekk og eit gjerde - men det har vore fri ferdsel for barn og dyr mellom husene på stien mellom hus og hage. Men ikkje no lenger.
Da eg såg at de satte opp hestesko på toppen av to lag med lecablokker sendte eg mannen ut for å spørje kor høgt de hadde tenkt å bygge. Eg såg for meg eit stort tregjerde på toppen av leca'ene, men thank everything - de skulle berre smelle opp ein planke (kvifor? Gjør det muren finare?) også var de ferdige.
Tre lecablokker vart ikkje brukt, phuu. Tanken bak, frå naboen si side, var å gjerde inn de tre små chiwawa-hundane sine (de gav vekk to, hadde kun ein igjen, og no har de fått tilbake de to - så altså tre) slik at de ikkje skulle gå på vår side av den eigendommen og skremme våre barn. Nu vell - no held de seg på sin side av eigendommen (det var verkleg ikkje noko problem at de gjekk på vår side, men ok) og bjeffar. De har vore ute og bjeffa i timesvis heile helga! Før muren kom var det ikkje ein lyd, da gjekk de berre rundt og sniffa. Puste på sin side er storfornøyd - ho ligger på sin side av muren og ser dumt på de små knottane på andre sida som ikkje klarer å hoppe over. For det klarer nemleg ho.
Det er fint at de ikkje lenger skremmer Puste, men det er mykje lyd i tre små hunder altså! (Og litt lyd i matmor som kjem ut og kjeftar på de) Eg får tru det går seg til.
Imens er Puste veldig fornøyd med tingenes tilstand.
Bortsett frå lydar frå bakhagen har vi hatt ei roleg og god helg. Pappa og baby-leiken til ungane gjorde at mor fikk både baka og jobbe med fotobok frå i sommar, og mannen fikk bygd skoskap (bileter kjem) og demontert trampolina. I dag må eg på butikken å kjøpe vinterdressar til ungane, det er KALDT om morgonen - brr!

2 kommentarer:

  1. Hm, høres ut som det hadde vært bedre uten den muren, men så lenge katten er fornøgd så;D
    Høsten er her ja, vi må snart kjøpe ny tykk jakke - jeg drøyer alt jeg kan og tenker at det kanskje heller hadde gjort seg med ei allværsjakke. Ei lita stund til i alle fall...
    Ha fine høstdager,
    og takk for at du er med hos meg - lykke til:)

    SvarSlett
  2. Utan tvil betre utan mur! I dag brukte eg vinterkåpe for første gong, kun 7 grader ute; brr!

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...