tirsdag 17. september 2013

Kaluza-matboks

Ungane vart også inspirerte til å lage nistemat!
Da Kaluza-matboksen kom på nærmaste Rimi var eg heldigvis rask og fikk tak i to - få dagar seinare var alle matboksane utsolgt over heile landet. Tidlegare har eg brukt små boksar i matboksen til ungane der eg har lagt "dessert". Det var godt å sleppe boks/lokk/matboks-haugen; og kjekt å ha to ekstra rom til snacks.
Boksen fall i smak umiddelbart - og har vore i bruk kvar dag sidan eg kjøpte de.
Ungane får lunch i barnehagen, så det er kun frukosten eg sender med de. Boksen er samanleggbar, så på biletet over her er den trykt saman - det er ikkje så mykje mat som det ser ut som:) Pga lokket med plass til gaffel kan ikkje boksen vere samantrykt med mat i - da passar rett og slett ikkje lokket over brødskivene. Slik ser oftast matboksane ut. Brødskiver (her har storebror grovt hamburgerbrød med leverpostei i stadenfor), grønsaker og litt frukostblanding. No har eg begynt å gje lillesøster mindre snacks enn storebror sidan eg ser at ho knapt spiser av brødskivene. Ingenting i vegen med å knaske gulerøtter, men skal ho vere god og mett til lunch vil eg at ho skal spise grovare (altså brød) som magen bruker lenger tid på. Sidan ungane går i samme avdeling passar eg på at de har det samme med seg i de to små rommene.
Her har de fått middagsrestar; laks, grønsaker og rømme i det mellomste rommet, og agurksalat i det minste. Dette  var veldig populært, men rømmen gjorde alt veldig grisete. Lokkel er ikkje tett nok rundt kantane; så det vart rømme på alt. No er jo rømme godt på alt også, så det var ingen problem slik sett - men vi sender ikkje med de slik "våt" mat igjen.

Nistematlaging er siste post på dagens program for meg. Når dette er gjort er klokka ofte blitt 20:30 og når alt er klart til morgondagen setter eg meg i sofaen - da er dagen over! I går vart sofaen bytta ut med besøk frå eigaren av bilen eg i søvnmangelrus rygga inn i 15.juni. Vi fylte ut skadeskjema til krampa tok oss, og snart kjem ei rekning på ny støtfanger i posten. DUMME meg som satte bilen i R før eg såg i spegelen! Og dumme han som valgte å parkere rett bak meg når det var tohundre andre ledige parkeringsplassar rundt meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...