søndag 29. september 2013

Moccamasteren

Lillesøster liker å hjelpe til med å lage kaffe.
Vi er så glade i Nespressoen vår - det har vel komt klart og tydleg fram her. Men vi HAR ei anna kaffemaskin også som vi bruker i helgene (morgonkaffe) og når vi har besøk.
Denne fikk eg i 25-årspresang frå svigers, da i ein anna farge som eg tok meg råd til å bytte ut til fordel for denne i matt grå som kosta ein del meir. Dette er den finaste moccamasteren som er laga synes eg!
Moccamaster er kvalitet! Også er den fin å sjå på :) Det er VIKTIG! Eg og mannen har ein pågåande diskusjon om kaffepulverskei. Han meiner at vi må ta med oss ei slik gratis raud plastskei frå Friele som de har liggande på Rema. Men den er så stygg! Og mannen har ei nydleg sølvskei som han har arva som eg liker så godt å bruke til kaffe. Det blir ikkje korrekt og likt kvar gong - men det er så hyggleg å bruke den skeia framfor ei i plast. Oh store kvardagsutfordringar! Men av og til likar eg at form kjem foran funksjon!

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...