fredag 18. oktober 2013

Snop frå the big U S og A

Reeses pieces og Hershey Kisses - heaven!
De har god mat i USA, og ikkje minst god snop! Det er 12 år sidan eg budde der, og no har de fått mykje til Noreg - både Starbucks, Subways og TGI Fridays. Men det smakar likevel ikkje slik det gjorde i USA. Derfor er det stas når kollega skal til statane og lover å handle med seg litt snop tilbake!
Akkurat Reese's Pieces har de på enkelte butikkar i Bergen (og Ben&Jerrys is - NAM!), men det kostar da gjerne 25,- for to "cups". Eg liker best minitures, ein perfekt munnfull! (Og i USA kostar denne posen rundt 15 kr) Derfor var det minicups og ein pose med Hershey Kisses som var på ønskelista mi.
Hershey er sjokoladefabrikken som ligger i staten eg budde i, Pennsylvania. Eg var ikkje på fabrikken, men likevel er den litt "heime". Faktisk så liker eg ikkje smaken så veldig heller - det er meir innpakkningen som eg synes er supersøt!
Også var det Reeses Pieces da - min og mannens absolutte favoritt! Vi tel bitane slik at begge får like mange - dette er knallgodt! Salt peanøttfyll og søt sjokolade - perfekt kombinasjon. Dette er fredagssnopen vår i kveld, for siste gong. Vi har delt de godt utover i fleire veker, men no er det altså siste rest som skal nytast i store drag. Og ja - vi planleggjer tur til amerika for å kjøpe meir, men det blir ikkje sånn heilt med det første.
God fredagskveld folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...