lørdag 23. november 2013

Bursdagsfordelar

Dagens bursdagsjente på besøk hos oss ein dag i haust. Ponnyslottet er sjølvsagt i bruk!
Eg er ein av de som synas det er kjekt med barnebursdagsfestar. JA det er mykje lyd, men det er jo berre for ei kort periode, og når ein veit at det går over er det berre ei vitamininnsprøyting i huset! Og alle mammaer og pappaer veit jo at det restekakestykket etter at festen er over og eigne barn er i seng er det beste som finnast! For de som ikkje liker å arrangere barnebursdag fotel eg følgjande enkle mattestykke:

Tenk deg at du har 10 unger på besøk i to timar. Det er lyd, rot og lett kaos. Men for de 10 ungane får du tilbake 10 bursdagar - altså 10 gonger du har barnevakt for ditt eige barn i 2 timar.

2 timar jobb = (2x10) 20 timar barnefri (eller eit barn mindre)

Ganske god deal ikkje sant?

I dag er lillesøster på sitt første venninnebursdagsbesøk aleine. Storebror vart først litt irritert fordi han ikkje var invitert, men så snudde han på flisa og ville vere stor storebror "Eg kan følgje ho eg!" Greit nok at bursdagsbarnet er ein av naboane våre, men eg trur ikkje han skal få gjøre det aleine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...