fredag 22. november 2013

Kaker og knekkebrød

No er eg glad for at eg ein seinsommardag tok meg tid til å plukke ein boks full av rips til vinterbruk!
De siste 6 arbeidsdagane har eg brukt 5 av de på konferanse eller kurs. Det betyr masse fagleg påfyll, ein sjanse til å finpusse smaltalk-evnen og ikkje minst mengder av mat! Kaffi når vi kjem, boller, muffins og frukt i pause nummer ein, buffet med dessertbordt i lunchen, "ettermiddagsmat" i form av fruktsalat, kjeks, kaker og meir muffins før vi går heim. Tre gonger ein heil haug mat - og alt dette på seks timer!

Derfor har det denne gongen vore GODT å vere tilbake på kontoret der lunchen består av knekkebrød, og kanskje ei klementin til dessert. I tillegg til å ete meg god og mett har eg vore småsjuk de siste vekene, så eg har hatt ei ufrivillig treningspause. No er eg (nesten) frisk - så i dag skal eg på 30-20-10 cycling på sats. Klar til å la lårene brenne! Etterpå er eg klar til å spise fredagssnop - åjada :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...