onsdag 19. februar 2014

Bad og tak

 Det er ikkje noko stas. Å oversjå alle teikn på at ein kanskje ikkje burde reise på jobb fordi "eg kan da umogleg vere sjuk igjen?". Oversjå heilt til ein springer på do (sjølvsagt har eg kontor innerst i gangen, lengst unna do), tusler innom sjefen på vegen tilbake og seier med tårer i augene "Eg er sjuk IGJEN og må gå heim". Hadde eg vore ansatt i ei privat bedrift hadde eg fått sparken; dette er ikkje mykje produktivt! Eg klarte akkurat å komme meg heim før det gjekk gale, og har tilbrakt dagen på sofaen, med hyppige "pauser". Eg er litt betre, så i morgon prøver eg på nytt.
Kjempefine blomar på kjøkkenbordet vårt!
I ettermiddag vart storebror med ein kamerat på fotballtrening i sola medan mannen tok imot ikkje mindre enn fem ulike firmaer på befaring. Vi skal bytte tak i sommar, og skjekker no litt rundt for å samanlikne pris og anbefalingar. De fleste som har vore her i dag har sagt at de vil bytte så snart som mogleg før vi begynner å bruke uteplassen vår, så det blir kanskje gjort fortare enn vi trur :) I skarp kontrast til badoppussinga i fjord er dette KJEDELIGE greier å bruke penger på, men taket er frå da huset var nytt i 1968 og er modent for utskifting. Vi har heldigvis ein snill bank ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...