tirsdag 29. april 2014

Prinsesser og drakar

Lillesøster anbefaler bok! Prinsesser og drakar har den siste månaden vore fast lesestoff etter tannpuss. Boka er delt opp i 7 vekedagskapittel, og med bonus "Og enda var det ikkje over" på søndagen. Prinsesse Månestråles Måndag, Prinsesse Tindres Tysdag, osv. Alle prinsessene er ulike, tøffe, rare og morsomme - og alle møter på ein type drage; liten, snill, slem, stor eller rar. På laurdag har Prinsesse Lavendel bursdag, og bonuskapittelet handlar om bursdagsfesten. Veldig gøy, akkurat passe lange kapittel og SUPERPOPULÆR!
Storebror lurer på om ho ikkje snart vil lese noko anna, men han liker den nesten like godt trur eg. Når vi leser for ho kjem han og vil høyre han også, og det bruker han ikkje å gjøre.

I går - før tannpuss og prinsessebok - hadde eg min siste sats-trening før halvmaratontreninga mi starter. Eg valgte styrke, og sidan dette var "siste" gong smelte eg til og brukte samme vekter som instruktøren. Tungt som fy, men ÅH så stolt etterpå! Styrketrening er lurt i kombinasjon med løpetrening, så det opplegget eg skal følgje fram til 6.september har ein del styrketrening - heldigvis - eg digger det! Prinsesse Mammas Måndag i går altså ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...