lørdag 21. juni 2014

Flux Junior

Som buzzador får eg av og til vere med på kampanjer der eg får prøve ut nye produkter. Eg var nett med i ein post-it-kampanje der eg delte ut post-it-lappar på jobben. Medan eg holdt på med den fikk eg tilbod om å vere med i ein til - Flux Junior. I pakken som kom  i posten var det ei stor flaske munnskyllevatn med jordbærsmak til 6-åringen, og mange tyggisar spesielt laga for barn. Desse var det anbefalt at ungane fikk etter kvart måltid.

Først - tyggisane får topp score av oss! Storebror elsker alt med jordbærsmak, lillesøster elsker det meste, og det at de no nokre dagar har fått tyggis nesten etter kvart måltid synas de er heilt topp! Vi voksne har smakt også, og det er ein god smak som varer lenge. Mannen hadde den i munnen i over tre timar, og kommenterte at konsistensen var god heile vegen. Så for de som gidder å tygge så lenge - go for it!

Storebror har prøvd å skylle, men likte det ikkje så godt. Han likte smaken, men han sa at det var rart fordi han ikkje fikk svelge det ned. Også synas han det var dumt at han ikkje kunne få fluortablett etterpå. Eg prøvde å skylle eg også, men eg likte ikkje den emne smaken som kom etter at eg hadde spytta ut.

Konklusjon: Tyggisen kjem vi absolutt til å kjøpe igjen! Men munnskyllevatnet blir nok ståande ei stund før den blir brukt opp.

Ikkje alle tyggispakkane er til oss! Vi har delt ut til de vi har truffet som har barn i rett alder. Det er ein del av buzzador-"jobben" å dele ut prøveprodukter til folk vi kjenner. Og det er alltid kjekt, sidan vi stort sett er veldig fornøyde med det vi får prøve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...