torsdag 26. juni 2014

Restitusjon

Minst like viktig som sjølve treninga opp mot eit stort løp er restitusjonen. Det er den tida musklane trenger for å reparere skadene som treninga gjer, og bygge seg sterkare for å klare seg betre neste gang (men da knaller vi i så de må reparere på nytt, ikkje sant?). Det finnes ein app som vurderer treninga di og gjer deg ein peikepinne på kor mange timar du trenger før du kan trene på nytt. Den appen har ikkje eg, men eg prøvar å la det gå i alle fall ein dag utan trening, også neste dag fram mot ettermiddag slik at det er rundt 48 timar mellom treningen.

Da eg kom heim i går hadde beina mine flytta meg 2 mil. Rundt 1500 høgdemeter opp, og rundt 1500 høgdemeter ned. 30 minutter oppover Ulriken med skyhøg puls ("eg stopper ikkje før eg er på toppen!"), også godt over fire timar over Vidden, opp Rundemanen og ned mot Fløyen og vidare ned til byn og bystasjonen der bilen stod. Det er langt! Beina hadde ikkje heilt komt seg etter mila på måndag - her rakk det berre å bli 40 timar før eg starta på'n igjen.

Luft under føttene i dag.
I dag restituerar eg. Eg er litt støl i lår og bak etter oppturen i går, men er ellers heilt fin - og veldig posttreningsglad! I ettermiddag begynner kakebakinga og klargjering av hus og heim til bursdagsfesten vi skal ha på laurdag! Enkelte skal feste etter jobb i morgon, så da begynner vi ein dag tidlegare. Hepp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...