fredag 13. februar 2015

13 spørsmål på ein fredag

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir?
Eit telefonnummer
2. Hva har du alltid i vesken? 
Lepsyl
3. Hva bestiller du på kafé? 
Da eg var student (og gjekk på kafe) kjøpte eg alltid kaffe mocca.

4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme?
Rydder
5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg?
Mannen. Alltid. Stakkars fyr! Men det er alltid han eg ringer til når eg blir glad også - og eg er mykje oftare glad!

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? 
Den er vel rosa vil eg tru.
7. Kan du bytte olje på bilen?
Eg veit kvar oljen er, og korleis eg kan skjekke om det er nok. Også har eg nr til nokon som kan fikse det for meg :)
8. Hva har du hatt av kjæledyr? 
Hund, katt og hamster. Ja, og gullfiskar da, men eg trur ikkje det er å rekne som kjæledyr.
9. Har du noen piercinger?
Har hull i øyrene ja.
10. Hvem ringte deg sist?
Det var i jobbsamanheng, så ein hyggleg mann :)
11. Hva stod det på den siste sms'en du fikk?
"Kjære, fineste deg! Tusen takk for den fantastiske gaven som kom med posten i dag! du er så snill! Håper vi får anledning til å sees snart! Stor klem"
12. Når voknet du i dag?
Tre minutter før klokka ringte, altså kl.06:57
13. Hva bruker du helst penger på?
Aller helst bruker eg ikkje penger. Eg liker å gå inn på kontoen min etter lønningsdag også sende snap til mannen med bilete av summen. Hahahah :) Så inni gampen gniten!

Puste. Av typen katt. Verdens finaste sådan :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...