torsdag 26. mars 2015

Protein!

Protein er muskelmat! Eg hugsar så godt den reklamen der de viser at protein er som legoklossar i legomannen - genialt! Eg fikk tilbod om å vere med i ein buzzadorkampanje om Yopait Double 0% Protein Plus og ropte sjølvsagt JA TAKK!
Vi spiser masse yoghurt. Eg spiser mest Tine sin naturell, medan ungane om mannen sverger til henholdsvis jordbær og skogsbær. Skal det vere yoghurt med smak vil eg at den ikkje skal vere for søt, heller syrleg. Smaken på desse yoghurtane er god! Særleg sitronsmaken, den likte både eg og mannen best. Konsistensen er kanskje litt rar, men det blir du vandt med ;)
I ein buzzadorkampanje får eg fleire produkter som eg skal "buzze" til andre forbrukarar. Eg hadde yoghurtboksar med på crawltreninga mi. Vi trenar til kl.21:45, og da er det ikkje mange som vil spise ein stor kveldsmat etterpå. I slike situasjonar er denne perfekt! Vi får masse ekstra protein til musklane som har jobba, og vi blir mette! Denne yoghurten inneheld altså dobbelt så masse protein som anna proteinyoghurt og det kan vi digge! Medsvømmarane mine likte de godt, noko som jo er kjekt! For de som bryr seg inneheld ein slik boks like mange kaloriar som ein lita banan.

Eg kjem nok til å kjøpe sitronsmaken igjen, den var veldig frisk og god!

1 kommentar:

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...