lørdag 11. april 2015

Miniferie!

I går kveld kom broren min og svigerinna mi på besøk og skal henge saman med ungane, for i dag stikker eg og mannen avgårde på ein miniferie!

I jul - og bursdagspresang fikk mannen tur på hotell saman med meg - med treretters middag på kvelden og masse tid til å berre vere saman. Det blir godt!
Dette hotellrommet er det vi låg på da vi var i Gol. Vi hadde bestilt STORT rom, så her står eg på hemsen og tar bilete ned. På hemsen var det fire senger, og der låg ungane. Heilt supert, og storebror sitt "yndlingshotellrom"! Rommet vi har i dag er ikkje like stort, men no har jo ikkje vi med oss masse leiker og maur i rompa heller ;)

Det er badeanlegg på hotellet, og eg skal imponere med crawlteknikken min. Hahahah : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...