søndag 28. juni 2015

Suksess?

Eg kjøpte eit oliventre seint på sommaren i fjor. Før frosten kom tok eg det inn, og i vinter har det stått i kjellaren. Kaldt, men frostfritt og trygt. Innimellom har eg tømt litt vatn oppi til det, men mest har det stått i fred.

Ingenting skjedde eigentlig - det såg heilt likt ut med litt brune blader. Nokon av bladene begynte å dette av i januar, men det er sikkert vanleg?
Så når det omsider var frostfritt i vår tok eg det ut så det fikk smake sol og regn igjen. Eg gav det til og med litt gjødsel. Men eg veit ikkje - det vart liksom ikkje heilt party. No trur eg at det er dødt.
Har det fått barn?
Her er i alle fall bevis på at treet har stått ute ei stund; når andre ting har slått rot. Det ser ikkje ut som om eg blir sjølvforsynt med oliven med det første. Men det var verdt forsøket :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...