fredag 16. oktober 2015

Joggetur og kvardagsutfordring

Etter ein lang dag sittande på rumpa med sjukt barn i går klarte eg akkurat å samle nok motivasjon til å ta på meg treningsklær og stikke ut på ein joggetur. Enkelte gonger er knalltøffe - dørstokkmila kan føles uoverkommelig. Slapp i kroppen etter ein dag foran nettTV - men det var opplett og ti grader; så eg klarte å komme meg ut. Og det var så nydleg! Perfekt temperatur, ingen vind, og få folk på vegen! Den 4.5 km lange runda vart utvida til 7 km, og det var berre heilt fantastisk deilig!
Da eg kom heim igjen strakk eg ut bak huset og fikk fort selskap av denne kvite bjørnen.






Kjempekosete, så det neste vart plagsomt. Det begynner å bli kjøleg ute på ettermiddag og kveld, så etter ein lang sesong ute vil Puste vere meir og meir inne saman med oss. Det er alltid veldig kjekt - og samtidig blir ho ekstra kosete. Kan hende det har samanheng med at vinterpelsen hennes floker seg ein del, og at ho rett og slett vil ha hjelp til å få ut flokane - kven veit.


Prøver å strekke ut her altså!
I dag er det nok ein dag heime meg sjukt barn. Eg har det veldig travelt på jobb i dag; faktisk så travelt at eg i går smurte dobbelt matpakke fordi eg ikkje kom til å ha tid til lunchpause, men måtte spise i bilen på veg til og frå. Den matpakken må bli spist heime, men eg må faktisk ha med meg begge ungane ein liten tur på jobb for å gjøre noko som ikkje kan vente. Det er ikkje alltid det går like bra å ikkje ha backup; og det er absolutt ikkje kjekt å måtte dra meg seg ein sjuk unge ut i bilen og inn på jobb. Det er vel berre å få det overstått, og håpe at formen er betre i morgon (og at ingen andre blir smitta!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...