mandag 7. desember 2015

Bangkok baby

"Bangkok baby" er ei tynn og lita bok som eg raska med meg fordi den var - ja tynn og lita, og fordi tittelen og det lille som stod bakpå fikk meg interessert. Det skal og seiast at eg nett hadde sett ei reklame for Bangkok på TV dagen før som fikk det til å krible i heile meg - for DIT vil eg tilbake!
Men det vil eg ikkje etter at eg har lest denne! Forferdelig trist og ekkel og ufyselig og forstyrrande! Denne satt i tankane mine lenge etter at eg hadde lest den ut. Bankok er ikkje berre vakre fargar og arkitektur, takterrasser og god øl.

Ei god bok på veldig mange måtar, men ikkje ei bok som dyrkar reiselysta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...