onsdag 3. februar 2016

Med ein skugge på jobb


Bergen med Fløyen sett frå Lille Lungårdsvann
I går hadde eg med meg ein student på jobb heile dagen. Eg hadde satt av arbeidsoppgåver til ho. Oppgåver som er ein del av mitt ansvar, men som lett kunne bli overtatt av nokon andre utan mykje bakgrunnsinformasjon. Heldigvis var det ein god student som tok alt på strak arm, så det gjekk veldig fint og masse vart gjort!

Det slo meg, som det innimellom gjør, kor mykje ulikt ein vanleg dag på jobben kan inneholde. Alt frå webvegleiing på telefon, igangsetting av undersøkelser for å skaffe tal vi trenger til seinare arbeid, fakturabehandling, rapporteringsgodkjenning, publikumskunnskap og avsluttande kveldsmøte kl.20:00 med kunstnere for å få igang eit av årets store arrangementer som trekker fleire tusen mennesker. Ho var innom alle aldersgrupper frå 2 til 100 iløpet av dagen. Nedlagsfeltet; rett og slett. Alle må få den beste kommunikasjonen på sitt nivå.

Er det rart ein blir sliten innimellom?

Da eg køyrte ho heim i 22-tida i går var ho glad og inspirert etter å ha fått sett korleis alt ser ut "behind the scenes", fått eit innblikk i arbeidsmengden som ligger bak eit arrangement, bak de fine tallene vi i etterkant smykkar oss med. Det er så gøy - og innimellom er det fint å høyre andres begeistring over det som faktisk berre var ein vanleg dag på jobb :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...