søndag 29. mai 2016

Konfirmantpengegåve

I helga har det vore konfirmasjon til fetteren min i Ålesund, men vi hadde dessverre ikkje høve til å reise denne gongen. Vi har sendt opp ei pengegåve, og som alltid er det gøy å gjøre noko utav den. Det er heilt innanfor å leggje ein lapp saman med kortet også, men eg ville prøve noko anna. I fjor laga eg denne.
Inspirasjon til årets utgåve fikk eg på nettet. Målet er at det skal sjå ut som konfekt - noko eg ikkje heilt synas at den gjorde sidan eg ikkje hadde konfektaktige toppar å feste oppå - altså noko som ser ut som mat. Men akkurat det veit nok ikkje konfirmanten, så det gjør jo ingenting!
Eg festa pengane med litt Tack It og pynta "konfekten" med blomar i filt og ei sløyfe. Boksen er ei konfekteske som eg fikk av mannen til Valentines Day (nam,nam; deilig sjokolade!).
Slik vart den ferdige gåva! Denne kan også lagast med større konfekteske. Eg lagde eit enkelt kort som eg tapa fast under boksen. Ei kjekk lita gåve med litt cash!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...