lørdag 27. august 2016

Slutten på verden slik vi kjenner den

Den tredje romanen i det som kanskje er serien om Doppler kom ti og elleve år etter de to første bøkene som vi høyrte i sommar. Vi hadde komt oss til vestlandet da vi høyrte slutten på Volvo Lastvagnar, men det var ein time igjen til vi var heime. Vi begynte på "Slutten på verden slik vi kjenner den" og kom så langt før ungane var ferdig med sin film.
De resterande fem timane høyrte eg medan eg køyrte til eller frå jobb og når eg bretta klær. Denne gongen tar Loe heilt av - slik at det som de første timane er latter blir meir pinleg stillhet og lett irritasjon. Eit behov for å sette lydboka på pause når ungane kjem innom vaskerommet, for dette vil du ikkje at de skal høyre. Slutten er derimot finfin!

Mannen høyrte sine siste timar av boka medan han malte levegg og gjerde, eller vaska hus. Han likte den betre enn meg (eg likte den eg også, men den gjekk berre for langt, det vart ubehagelig).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...